loading...
سایت بی صدا | دانلود رایگان با لینک مستقیم
عبدالله بازدید : 107 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای آمین به نام نارنجی
ترانه سرا : سید محمد کاظمی ، آهنگ : آمین ، تنظیم : پژمان نیکوش
گیتار : فیروز ویسانلو ، میکس و مسترینگ : آرین گله

http://uploadgozar.com/dl/u984305_AaMin-Narenji.jpg

متن آهنگ آمین به نام نارنجی :

باز هوایی شدم و یاد قدیم افتادم

رو به روی خونمون چه کافه دنجی بود

واسه اولین دفعه تو رو همون جا دیدم

رنگ مورد علاقه تو نانجی

عصر اون روز پر از دل هوره پاییزی

هر کاری می کنم اصلا نمیره از یادم

با یه آهنگ کلاسیک و یه فنجون قهوه

به همین راحتی عاشق شدم و دل دادم

“شیشه عطر تو رو می بینم دوباره دلم هوایی میشه

به خدا قسم حقیقت داره عطر باعث جدایی میشه”(دو بار)

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید آمین به نام نارنجی

♫♫♫♫♫♫

هنوزم عصرای پاییزی دلم میگیره

هنوزم عکسای تو رو دیوار اتاقم

توی دفترچه نارنجی خاطرات من

روزه آشنایی با تو بهترین.اتفاق منه

از همون لحظه اول منو عاشق کردی

با همون نگاه اولت ازم دل بردی

از تو خاطرات خیلی خوبی دارم اما

کاشکی هیچوقت اون موقع برام هدیه نمی آوردی

“شیشه عطر تو رو می بینم دوباره دلم هوایی میشه

به خدا قسم حقیقت داره عطر باعث جدایی میشه”(دو بار)

MP3 – 320

AaMin – Narenji

MP3 – 128

AaMin – Narenji

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیصدا | دانلود آهنگ و فیلم با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما از چه چیزی بیشتر در سایت استفاده کنیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 266
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 632
  • بازدید ماه : 2,155
  • بازدید سال : 19,895
  • بازدید کلی : 160,933