loading...
سایت بی صدا | دانلود رایگان با لینک مستقیم
عبدالله بازدید : 147 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی به نام رخنه

این قطعه تیتراژ پایانی سریال تلویزیونی رخنه می باشد.

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام رخنه

متن آهنگ جدید رضا صادقی به نام رخنه :

از بد تنها تر تو دنیایی نیست

وقتی که برقی خنجر سایش رو از خاک می گیره

یعنی من از آوازه اسم تو فهمیدم

مردی که از عشق تو می میره نمی میره

تقدیر من تعطیل روزای توئه وقتی

از حیرت دریا و بهت آسمون میگه

وقتی اذون و مردم از خورشید می پرسن

خورشید روی نیزه ها اذون میگه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی به نام رخنه

♫♫♫♫♫♫

ای وای اگه روزی نظر برگرده از کارم

چیزی نمی مونه از بودنم باقی

چشمات و می بندی و کار من.تموم میشه

من تشنه نورم یا ایها ساقی

فانوس رو روشن می کنم شب بی تو نزدیکه

بعد از تماشای خسته خونی

حال بد من فکر درمون نیست می دونی

من از تو بیمارم تو خوبم کن می تونی

از بد تنها تر تو دنیایی نیست

وقتی که برقی خنجر سایش رو از خاک می گیره

یعنی من از آوازه اسم تو فهمیدم

مردی که از عشق تو می میره نمی میره

MP3 – 320

Reza Sadeghi – Rekhne

MP3 – 128

Reza Sadeghi – Rekhne

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیصدا | دانلود آهنگ و فیلم با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما از چه چیزی بیشتر در سایت استفاده کنیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 266
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 547
  • بازدید ماه : 2,070
  • بازدید سال : 19,810
  • بازدید کلی : 160,848