loading...
سایت بی صدا | دانلود رایگان با لینک مستقیم
عبدالله بازدید : 122 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

http://uploadgozar.com/dl/h530862_HamidAskari-NazarBemonamToComa.jpg

 

متن آهنگ حمید عسکری به نام  نزار بمونم تو کما:

 

خیلی وقته نفسات رو کم دارم واسه من آخه مثل تا کی میشه

 

آخه کی مثل ت پاک مهربون واسه من مثل فرشته ها میشه

 

تو یه احساس عجیبی که برام معنی سادگی و نجابتی

 

تو یه احساس قشنگی تو برام تو برام یه عشق با شرافتی

 

نزار بمونم تو کما به قلب من نفس بده

 

زندگی و فقط نشاط به من می تونه پس بده

 

نزار تو سایه های شب بدون تو تموم بشم

 

بیا تو دستم و بگیر هر چی بخوای همون میشم

 

♫♫♫♫♫♫

 

آهنگ جدید حمید عسکری به نام نزار بمونم تو کما

 

♫♫♫♫♫♫

 

خیلی وقته نفاسات تو کم دارم واسه من آخه مثل تو کی میشه

 

آخه کی مثل تو پاک و مهربون واسه من مثل فرشته ها میشه

 

تو یه احساس عجیبی که برام معنی. سادگی و نجابتی

 

تو یه احساس قشنگی تو برام تو برام یه عشق با  شرافتی

 

نزار بمونم تو کما به قلب من نفس بده

 

زندگی و فقط نشاط به من می تونه پس بده

 

نزار تو سایه های شب بدون تو تموم بشم

 

بیا تو دستم و بگیر هر چی بخوای همون میشم

 

MP3 – 320

 

Hamid Askari – Nazar Bemonam To Coma

 

MP3 – 128

 

Hamid Askari – Nazar Bemonam To Coma

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیصدا | دانلود آهنگ و فیلم با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما از چه چیزی بیشتر در سایت استفاده کنیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 266
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 526
  • بازدید ماه : 2,049
  • بازدید سال : 19,789
  • بازدید کلی : 160,827