loading...
سایت بی صدا | دانلود رایگان با لینک مستقیم
عبدالله بازدید : 113 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد محضرنیا به همراه مجتبی‌ مینوتن با نام تو چی‌ داری
ترانه سرا و آهنگساز: حامد محضر نیا ، تنظیم: استار باند ، میکس و مستر: آوا رکورد
این قطعه در ویژه برنامه ی اربعین به سفارش برنامهٔ امروز هنوز تموم نشده از شبکه اول سیما پخش گردید.

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به همراه مجتبی‌ مینوتن با نام تو چی‌ داری

متن آهنگ جدید حامد محضرنیا به همراه مجتبی‌ مینوتن با نام تو چی‌ داری :

تو چی داری که از اون اولشم واست می مردم

تو چی داری که من از بچگی اسمت و می بردم

تو چی داری که همه دنیا رو حیرون کردی

با نگاه اولت قلبم و مجنون کردی

همه ی دنیا هوادارتن و تو هوای همه دنیا رو داری

به خدا دق می کنم من می میرم

اگه من و تنهام بزاری تو چی داری تو چی داری

یه اربعین کارم شده برای تو گریه زاری

یه اربعین می خوام بیام زیارتت.اگه بزاری

فقط نگو از دل من خبر نداری

یه اربعین با قصه های خواهرت دلم می گیره

یه اربعین با گریه های دخترت گریم می گیره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا به همراه مجتبی‌ مینوتن با نام تو چی‌ داری

♫♫♫♫♫♫

شرمندتم اگه من برای تو سربارم

اگه بخشیدی من و این بارم

آخه من بد جوری دوست دارم

یه اربعین کارم شده برای تو گریه و زاری

یه اربعین می خوام بیام زیارتت اگه بزاری

فقط نگو از دل من خبر نداری

یه اربعین با قصه های خواهرت دلم می گیره

یه اربعین با گریه های دخترت گریم می گیره

MP3 – 320

Hamed Mahzarnia – To Chi Dari

MP3 – 128

Hamed Mahzarnia – To Chi Dari


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیصدا | دانلود آهنگ و فیلم با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما از چه چیزی بیشتر در سایت استفاده کنیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 266
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 602
  • بازدید ماه : 2,125
  • بازدید سال : 19,865
  • بازدید کلی : 160,903