loading...
سایت بی صدا | دانلود رایگان با لینک مستقیم
عبدالله بازدید : 137 چهارشنبه 04 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام حواسم بهت هست
ترانه سرا : حدیث دهقان ، مهرزاد امیرخانی ، آهنگساز : حسین قربانپور ، تنظیم : فربد یزدانفر
میکس و مسترینگ : سعید شایان

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام حواسم بهت هست

متن آهنگ جدید علی لهراسبی به نام حواسم بهت هست :

نگاه کن واسه تو قلبم چجوری داره می کوبه

فقط خوبم به شرطی که ببینم حال تو خوبه

واسه گرفتن دستات چه حسی داره دست من

نفس تند تر میشه واسه کنار تو بودن

مثل احساس تنهایی زیر بارون پاییزی

تو حتی موقع رفتن چقدرزیبا غم انگیزی

کنارم باش تا آخر من از تنهایی بی زارم

حواست نیست یادت نیست تو رو خیلی دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام حواسم بهت هست

♫♫♫♫♫♫

دلم می ریزه وقتی تو ، تو پیچ و تاب هر راهی

حواسم به تو اگه حواسم پرت شه گاهی

تو رویایی ترین هستی تو رویایی ترین لحظه

دلت دریای آرومه نگات آرامش محضه

مثل احساس تنهایی زیر بارون.پاییزی

تو حتی موقع رفتن چقدرزیبا غم انگیزی

کنارم باش تا آخر من از تنهایی بی زارم

حواست نیست یادت نیست تو رو خیلی دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

مثل احساس تنهایی زیر بارون پاییزی

تو حتی موقع رفتن چقدرزیبا غم انگیزی

کنارم باش تا آخر من از تنهایی بی زارم

حواست نیست یادت نیست تو رو خیلی دوست دارم

MP3 – 320

Ali Lohrasbi – Havasam Behet Hast

MP3 – 128

Ali Lohrasbi – Havasam Behet Hast

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیصدا | دانلود آهنگ و فیلم با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما از چه چیزی بیشتر در سایت استفاده کنیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 266
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 718
  • بازدید ماه : 568
  • بازدید سال : 18,308
  • بازدید کلی : 159,346