loading...
سایت بی صدا | دانلود رایگان با لینک مستقیم
عبدالله بازدید : 101 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد محضر نیا به نام شرمندتم
ترانه و آهنگ: حامد محضر نیا ، تنظیم: استار باند(میلاد بهشتی‌)
میکس و مستر: شاهین منصوری و علی‌ درخشنده
ویولن: پیام تونی ، گیتار الکتریک و اسپانیش: میلاد بهشتی‌

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری

http://uploadgozar.com/dl/g657096_HamedMahzarNia-Sharmandatam.jpg

متن آهنگ حامد محضر نیا به نام شرمندتم :

شرمندتم اگه امسال دیر به محرمت رسیدم

اگه پرچمای مشکیت و ندیدم

اگه هر صدایی جز نوحه شنیدم

شرمندتم اگه من برای تو سر بارم

اگه بخشیدی من و اینبارم

آخه من بد جوری دوست دارم

دلم چقدر تنگه بشینم و یه گوشه زار بزنم

از غمت سر توی دیوار بزنم

دوست دارم مثل روزای بچگی حرفایی از یه علم دار بزنم

شرمندتم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد محضر نیا به نام شرمندتم

♫♫♫♫♫♫

شرمندتم اگه گاهی وقت ها خود خواه میشم

جز تو با هر کسی تنها میشم

اگه هی اسیر دنیا میشم

شرمندتم اگه من برای.تو سر بارم

اگه بخشیدی من و اینبارم

آخه من بد جوری دوست دارم

دلم چقدر تنگه بشینم و یه گوشه زار بزنم

از غمت سر توی دیوار بزنم

دوست دارم مثل روزای بچگی حرفایی از یه علم دار بزنم

شرمندتم

MP3 – 320

Hamed Mahzar Nia – Sharmandatam

MP3 – 128

Hamed Mahzar Nia – Sharmandatam


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیصدا | دانلود آهنگ و فیلم با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما از چه چیزی بیشتر در سایت استفاده کنیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 266
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 710
  • بازدید ماه : 2,233
  • بازدید سال : 19,973
  • بازدید کلی : 161,011