loading...
سایت بی صدا | دانلود رایگان با لینک مستقیم
عبدالله بازدید : 239 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود اجرای گیتار جدید و بسیار زیبا از نوید و مریم به نام چشم من و ساده دل و خالی

http://uploadgozar.com/dl/2859_navid_delha_424_x_593.jpg

کیفیت 128

اهنگ ساده دل

ســـــاده دل

ای ساده با دلت چیکار کردی       بارها، غرور زیرِ پا کردی

رفتی و از همه سوا کردی       ای نوید، خودت و تباه کردی

دلِ صبورم، آخه چقدر صبوری؟       شاهد اشکهام نگو نبودی

از ابتدا تو میدونستی می ره       اما، بُردی و دل و فدا کردی

یادته؟ رسمی که دلم با خونش کرد       ماه بود، نمی شد تصورش کرد

چقدر سخت بود نقشِ چشای ماهک       دیدی؟ دیدی چه راحت پَرپَرش کرد

دیگه بازیچه نمیشم، بسِ دِلمه       باختم، بریدم، ببین این حالِ منه

چند شـــبِ پیش تولـــدِ من بود       یه عالمه بغض با چشای تَر کادویِ من بود

کیفیت 128

اهنگ چشم من

چشم من بیا منو یاری بکن
گونه هام خشکیده شد کاری بکن
غیرِ گریه مگه کاری میشه کرد؟
کاری از ما نمیاد، زاری بکن
اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه میخواد

هرچی دریا رو زمین داره خدا
با تمومِ ابرای آسمونا
کاشکی میداد همه رو به چشم من
تا چشام به حال من گریه کنن
اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه میخواد
قصهء گذشته های خوب من
خیلی زود مثل یه خواب تموم شدن
حالا باید سر رو زانوم بذارم
تا قیامت اشک حسرت ببارم
دل هیشکی مثل من غم نداره
مثل من غربت و ماتم نداره
حالا که گریه دوای دردمه
چرا چشمام اشکشو کم میاره؟

خورشیده روشن ما رو دزدیدن
زیره اون ابرای سنگین کشیدن
همه جا رنگه سیاهه ماتمه
فرصت موندنمون خیلی کمه
اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه میخواد
سرنوشت چشاش کوره نمیبینه
زخم خنجرش میمونه تو سینه
لب بسته، سینه ی غرق به خون
قصه ی موندن آدم همینه
اونکه رفته دیگه هیچوقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه میخواد

اونکه رفته...

 

 

 

 

 

 

 

 

کیفیت 128

اهنگ خالی ( مریم)

خــــــالی

دفتر خاطراتمو هر شب ورق میزنم
اسم تو تو هر صفحشه میخونمو میشکنم
خالکوبی کردم اسمتو روی تموم بدنم
تا باورت شه اونی که هر لحظه یادته منم

هرکی میپرسه حالمو میگم همه چیز عالیه
هیشکی نمیدونه چقدر جای تو اینجا خالیه

حالا میفهمم خالی یعنی جه حس و حالی
خالی یعنی بی تو بی تو یعنی خالی...

فکر میکنم نبودنت عادی میشه فردا برام
فردا میاد باز میبینم هیچی به جز تو نمیخوام
باهیشکی حرف نمیزنم هیچ جکی خنده دار نیست
بعد هر زمستونی معلومه که بهار نیست

هرکی میپرسه حالمو میگم همه چیز عالیه
هیشکی نمیدونه چقدر جای تو اینجا خالیه

حالا میفهمم خالی یعنی جه حس و حالی
خالی یعنی بی تو بی تو یعنی خالی...

 

وبلاگ نوید

www.kolbeh-navid.blogfa.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیصدا | دانلود آهنگ و فیلم با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما از چه چیزی بیشتر در سایت استفاده کنیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 266
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 504
  • بازدید ماه : 2,027
  • بازدید سال : 19,767
  • بازدید کلی : 160,805