loading...
سایت بی صدا | دانلود رایگان با لینک مستقیم
عبدالله بازدید : 116 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید فوق العاده زیبای شهاب بخارایی به نام وقت رفتن
ترانه و آهنگ : شهاب بخارایی ، تنظیم و میکس و مسترینگ : یاسر محمودی




متن آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام وقت رفتن :

وقت رفتن واسه من ترانه ای تازه ای می گفت

از همه گذشته ها روزای رفتن می گفت

واسه موندن دیگه دیره تو که موندنی شدی

تو گل امید من تویی که بهترین شدی

بگو از همه گذشتم سر چشمای نجیبت

بگو از دلم گذشتم واسه دستای.ظریفت

وقتی که دلم گرفته توی این شب غم انگیز

یاد اون روزا می افتم توی لحظه های پاییز

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام وقت رفتن

♫♫♫♫♫♫

بگو از همه گذشتم سر چشمای نجیبت

بگو از دلم گذشتم واسه دستای ظریفت

وقتی که دلم گرفته توی این شب غم انگیز

یاد اون روزا می افتم توی لحظه های پاییز

MP3 – 320

Shahab Bokharaei – Vaghte Raftan

MP3 – 128

Shahab Bokharaei – Vaghte Raftan


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیصدا | دانلود آهنگ و فیلم با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما از چه چیزی بیشتر در سایت استفاده کنیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 266
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 654
  • بازدید ماه : 2,177
  • بازدید سال : 19,917
  • بازدید کلی : 160,955