loading...
سایت بی صدا | دانلود رایگان با لینک مستقیم
عبدالله بازدید : 156 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

http://uploadgozar.com/dl/l208216_Alireza_Talischi_-_Dooset_Daram.jpg

 

متن آهنگ علیرضا طلیسچی به نام دوست دارم:

 

دور میشی اما با بی رحمی

 

من دوست دارم

 

♫♫♫♫♫♫

 

یه کاری می کنم که فقط برام در حد حرف نشن

 

حتی یه لحظه ام از جلو چشات محو نشم

 

مگه نگفته بودم همه دنیام تویی

 

برای داشتنت کنار هم تو زندگی به هر دری زدم

 

خودت می دونی فکر تو نمیره از سرم

 

تو دنیا تنها آدمی که می خوام تویی

 

“دور میشی اما با بی رحمی تو این حالمو می فهمی چقدر من دوست دارم

 

تو دل میدم من به یکی دیگه همون آق دلم میگه من چقدر دوست دارم”(دو بار)

 

من دوست دارم

 

♫♫♫♫♫♫

 

آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام دوست دارم

 

♫♫♫♫♫♫

 

بی تو من اینجا یه لحظه هم دووم نمیارم

 

باور کن عشقم تو رو دیگه. تنها نمی زارم

 

این دوری تموم میشه و میره

 

هیشکی تو دلم جاتو نمی گیره

 

هیشکی نمی تونه مثل تو باشه

 

این دونه واسه عشق تو می میره

 

“دور میشی اما با بی رحمی تو این حالمو می فهمی چقدر من دوست دارم

 

تو دل میدم من به یکی دیگه همون آق دلم میگه من چقدر دوست دارم”(دو بار)

 

من دوست دارم

 

MP3 – 320

 

Alireza Talischi – Dooset Daram

 

MP3 – 128

 

Alireza Talischi – Dooset Daram

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بیصدا | دانلود آهنگ و فیلم با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما از چه چیزی بیشتر در سایت استفاده کنیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 266
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 457
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 916
  • بازدید ماه : 2,439
  • بازدید سال : 20,179
  • بازدید کلی : 161,217